26 Nisan 2012 Perşembe

Blog Açmak İsteyenlere Fikirler

Öncelikle merhaba diyerek sözlerime başlamak istiyorum.Blogumun adından anlıyacağınız gibi adım Kerem YAŞAR


 Blogger a neden başladığımı anlatayım.


Üniverste öğrencisiyim o kadar boş vaktim varki anlatılmaz.İnternette çok fazla zaman harcarım.Bu harcadığım vakit içerisinde karşıma birçok internetten para kazanın internette boşa vakit harcamayın gibi yazılarla karşılaştım bunlar beni interneti boşa değil karlı bir işe çevirmeye yönlendirdi.Bu sayfadaysan eminim sizde bunu düşünmüşsünüzdür :)

Evet sadece para kazanmaktı , bütün düşüncem para . Kazanabilirsinizde neden olmasın . Bir arkadaşım var o kazanıyor . Etrafınızda canlı örnekler olması size  daha çok şevk veriyor.


İlk denemelerimde başarısız oldum .(Para  konusunda) :D


BU BENİM 5. BLOGUM ..


Ama bu sefer paradan ziyaden alışkanlık olduğu için açtım . Çünkü blog çok zevkli geliyor yazmak paha biçilemez . :)


ARAŞTIRMALARIMDAN YAPTIKLARIMDAN ARTILAR VE EKSİLER ::


1-GÖRSELLİ


Blogger olduğu için şanslıyız bir çok temayı kolaylıkla kullanabiliyoruz.hatta düzenleyip ayarlayabiliyoruz.
Blogunuzun yerleşimi ve görünümü iç açıcı seçmenizde yarar var . Okuyucularınızın Canı sıkılmasın dimi :)
kullanışlı ve sexy eklentiler kullanın.Profesyonel olacaksınız . widgetleri düzgün yerlerde konumlandırın .
------BEN ÇOK FAZLA WİDGET (JAVA-FLASH TARZI) KULLANDIM SAYFA AÇILIRKEN KASMALAR GECİKMELER OLUYORDU BUDA TABİ SİNİR BOZUCU-------
Katagorilemede dikkat edin okuyuculara faydalı olacak ve en çok bakılan konuları widgetlerle gösterin.böylelikle okuyucular diğer konulardanda nasibini alsın :)


2-KONULAR BAŞLIKLAR


Bi kere kendi öz yazılarınız fikirleriniz olsun . KOPYALA-YAPIŞTIRLA YÜRÜMEZ .


ben diğer bloglarımda hep kopyala yapıştır yaptım . zaralıyım bunu anladım..
Hiçmi yapmıcaksınız tabiki bazen olur ama direk olarak almayın okuyun özetini kendi yorumunuzla alın.


Başlıklarınızı google da ki aramalara göre ayarlayın .


Etiketleme konusunda fazla etikete gerek yok katagorileri ayarlayın önemli 2-3 etiket girin konunun çapına göre tabi.,


Konu içeriğine dikkat edin konularda verdiğiniz linklerede . Düz yazı olarak paylaşmayın aralara resimlerle veya videolarla renk katın. Dikkat çeksin.


3-RESİMLERİ KOPYALAMAYIN KENDİNİZ İSİM VERİP YÜKLEYİN..

Bildiğiniz gibi google da bir çok arama görsellerden yapılıyor . resimleri kendiniz konuya ilişkin isimler vererek yüklerseniz eminim daha fazla okuyucu çekersiniz . bu kanıtlanmış benim için denedim gerçekten öyle :D


4-YORUM ALIN YORUM YAPIN


Yapılan yorumlar sayesindede google da üst sıralara gelebiliyorsunuz.Bir konu hakkında yorum aldıysanız en kısa süredecevaplayın ki okuyucularınız kendini yanlız hissetmesin :) yorum yapma yollarını kolaylaştırın bence hem eksiklerinizi görmenizi sağlıyor . iyi yorumlarda gururlanıyorsunuz.:D çok güzel bi duygu ....


5-GÜNCELLEME


Yazılarınızı güncelleyin bunu okuyucular kadar google amcada seviyor . inanın :) 


6-İÇERİK BUNA DİKKAT !!


Ben ilk önce script üzerine bi blog açtım içerisinde 40 adet konu var .scriptler hakkında kurulumları indirme vs. sade bir tema seçtim . çok kısa zaman içinde hit artışı oldu . ama sıkıntı şu ki WAREZ yayın yapıyormuşum .:D Tabi bilmiyordum google amcanın kızıp reklam vermiceni :D
İÇERİĞİNİZİ GENİŞ TUTUN.Harbidende öğle tek bir konu üzerinde kalmayın .DÜZGÜN AKICI GEREKLİ İÇERİKLER SEÇİN










7-REKLAMINIZI YAPIN 


ben facebook üzerinden yaptım hit artıyor kesinlikle yapın ...


SEO UYGULAMASINI YAPIN BU GEREKLİ .


''Bu eklentinin amacı; blogger blogunuzda yer alan yazılarınızın başlıklarını seo’ya uygun hâle getirmek. Dolayısı ile bu eklenti gerçekten blogger için çok önemli bir eklendi''


KISACASI BEN BUNLARIN ÇOĞUNU YAPMADIM KAYBETTİM AMA ARTIK KEREM YAŞAR OLARAK BU HATALARA DÜŞMEDEN DÜZGÜN BİR BLOG SAHİBİ OLACAĞIM. BU KURALLARA UYUN EMİNİM BAŞARILI OLACAKSINIZ...


AAA ÖNEMLİ BİRŞEY UNUTMUŞUM GÜNDE EN FAZLA 5 KONU GİRİN DAHA FAZLASI SPAM OLARAK GÖRÜNE BİLİR İNDEX ALAMAZSINIZ. YAZAR EDİNİN KENDİNİZE .. 


İYİ BOL KAZANÇLI BOL OKUYUCUSU OLAN SAĞLAM İÇERİK DOLU BLOGUNUZ OLMASI DİLEĞİYLE.....





0 yorum:

Yorum Gönder