3 Haziran 2012 Pazar

Hımm evet bu yazıyı yazmak istedim gerçekten içimden geldi.Bunu aslında hep istemiştim.Memleket sorunları nede olsa bizim sorunumuz.. 


 Haberleri hepimiz takip ederiz.Dinleriz,izleriz kendi içimizde çözümlemeler yaparız ama neyin doğru neyin yanlış olduğuna kararı tam veremeyiz.Çünkü medya yanıltıcıdır. Türkiye'nin Her geçen gün büyümesi anlatılıyor değil mi ? Evet bir bakıma ilerleme var.Büyük yatırımlar yapılıyor.Şehir planlamaları,yeni düzenlemeler falan filan ..Ama hepsi büyük şehirlere ..VEDE AKP'li İLÇELERE...


 TABİ BU BENİM GÖRÜŞÜM KATILANLARDA OLUR KATILMAYANLARDA ! 


 Kendi memleketim'den bahsetmek istiyorum.NALLIHAN'dan Nufusa bi baktımda ; 


 NÜFUS DURUMU (NALLIHAN) 


YILLAR   TOPLAM   MERKEZ   BELDE VE KÖYLER
 1985         35.718       10.133           25.585 18 
 1990         36.779       11.638           25.141 19 
 1997         39.677       16.089           23.588 20
 2000         40.671       17.177           23.494 21


(2002 AKP İktidar) 


 YIL     MERKEZ    TOPLAM 


 2007     12.895          31.768 
 2008     12.630          31.323
 2009     12.585          30.970


Aman ALLAH'ım Bu insanlar neredeler ?  


Hadi Birazı askerde,birazı okullarda,birazı vefat  etti  diyelim...


Benim memleketim kısır bi memleket mi? doğurganlık yok mu ? gidenin yerine gelen yokmu ?


TABİKİDE HAYIR !!


Nüfus düşüşünün nedeni bu değil.  Peki ne ?


Nerede Bu İnsanlar Nerede Bu Halk NEDEN GERİYE GİDİYORUZ !!


NEDEN TÜRKİYE İLERLERKEN NALLIHAN GERİYE GİDİYOR !!


Çünkü Nallıhan göz önünde değil.Hükümetin umrunda değil.


Son Belediye Secimlerinde Yanlış Hatırlamıyorsam AKP Adına mitinge CEMİL ÇİÇEK katılmıştı.


Bir söz dedi 'Su Olan Yerde Kervan Yürür ! '


Kulakları dele dele hemde ..... 


Resmen Ya bizi seçersiniz yada Buraya Bir faydamız olmaz dedi. Sonuçta AKP hükümet.


          NALLIHAN ne kadar güzel bir yer aslında Ankara'nın en yeşil ilcelerinden.Doğasal bir cennet Nallıhan .Tarihi deseniz adım attığınız yer tarihin bir parçası.İnsanları muhteşem tatlı misafirperverdir.Zamanında İpek yolu bile geçmiş Nallıhanımdan.


      Nallıha'nın gelişmesi için bir çok proje yapılıyor . Ama yeterli gelmiyor ne yazikki .


Mesela festival çok güzel bi proje Turizm için muhteşem bir proje hatta.


Belediye'miz Kaymakamlığımız ellerinden geleni yapıyor bence .Ama Halkında Büyük desteği lazım .


FACEBOOK TA AÇILAN ' NALLIHAN SAHİPSİZ DEĞİL! ' adlı grubu çok iyi buldum . 


Herkesin özgürce fikirlerini açabileceği tartışıp çözüm bulabilecegi  bir  grup.


Grup Kurucusu MEHMET ASAR 'a çok teşekkür ediyorum .


Grup'ta dikkatimi çeken bir yazı vardı ''ilerleyen yıllarda çayırhan ilçe olur nallıhanıda boluya baglarlarsa hiç şaşmayın'


Bence bu imkansız birşey ama olmayacak diye bir kaidede yok .

Çayırhan Nallıhan İlcesinin Beldesidir.

Beldenin gelişime açık olmasıda normaldir.Çünkü orda bir iş gücü var .

Oysa ki Nallıhan iş gücü sahasına gayet açık ama yaptırımlar 0 denecek kadar az.

Yine Facebook Grubundan öğrendiğime göre en son Nallıhan Askerlik Şubesi KAPATILMIŞ.(Haberin Detayı Tıkla)

Beypazarından Yürütülecekmiş .....


Hükümet (AKP) ....

Bizim devlet hastanamiz bile açılmasına kısa bir süre önceye kadar BÖLGE HASTAHANESİ idi.

Ama nedense bi anda devlet hastahanesine döndü .

Ayağımızı kaydırmak isteyenler var ...

Kaymakamlığımızın resmi sitesinde TARIMLA İlgili projeler hakkında görüşüldüğünü öğrendim .

Bu güzel bir gelişmedir tarıma elverişli topraklara sahibiz..

Nallıhanda turizmin ve tarımın gelişmesi herşeyi düzelticektir.

Yeter ki NALLIHAN lı UYANIK OLSUN ...

BU KONU DAHA GENİŞ BİR MEVKİYE SAHİPTİR.

BEN SADECE ŞUAN AKLIMDA OLANLARI PAYLAŞTIM .

NALLIHAN ANKARANIN DOĞAL CENNETİ... 

NALLIHAN ANKARANIN ADASI...

NALLIHAN ANKLARANIN DENİZİDİR...


NALLIHAN ANKARANIN TARİHİDİR...

HERKES ELİNDEN GELENİ YAPSIN ...

EĞER BEN İLERDE BÜYÜK BİR İŞ ADAMI OLURSAM NALLIHAN İÇİN BİR ÇOK SEY YAPMAKTAN ÇEKİNMEM.(ÖRN:İZZET BAYSAL -BOLU)

NOT:Bu konuyu Facebook sayfasında yazmayı Düşünmedim Değil Ama orda siyaset karıştırılmak istenmemiş.O yüzden blogumda yazdım.


ŞİMDİ SİZLERİ GÜZEL MEMLEKETİMİN RESİMLERİYLE BAŞ BAŞA 


BIRAKIYORUM...



Ankara Nallihan - , Ankara


































































2 yorum: